måndag, augusti 20, 2007

Jaha..

Har egentligen inte så mycket att skriva om.. Men sitter på jobbet å det är himla lugnt så man kan ju fördriva tiden med att skriva iaf..
Fortfarande sjuk, men lite bättre iaf.. Känner mig dock sliten som fan, nästan som att jag vore bakis.. :) Skönt att jag ledig ganska många dagar den här veckan.. Så man kan vila upp sig å kanske kanske bli frisk nån gång!
På lördag dyker P´s vän A upp! Han räknar med att jag ska vara hans guide nu! Dessutom ska han promt ha inflyttningsfest samma dag han kommer! ;) så nu måste jag väl övertala lite vänner att hänga på dit.. A sa att han skulle komma å direkt packa upp lite kläder å sen skulle festen börja!! ;) Så ni som känner för att festa lite kanske har lust att spendera lördagen med mig å min ny vän A?! Alla välkomna! hihi..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Vart sjutton ska man ta vägen då?? :)