tisdag, augusti 28, 2007

tråk...



Har verkligen inget vettigt att skriva om..
Lördagen var rolig! Lite fest hos T, sen självklart Arken efter det.. :) Blev ganska full som vanligt å roligt var det! Precis som mitt liv ser ut varje helg.. Inget nytt direkt..

Nu i helgen ska alla mina kära vänner till sverige.. Jag som hade planerat att ha en liten fest här hos mig.. Men det är ju inte så kul om man blir helt själv kanske?! Så jag har faktiskt för första gången på hela sommaren inga planer i helgen.. Vad ska jag göra?? Nån som vill leka med mig?? :)

9 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Eller så hänger du helt enkelt på resten och kommer till Sverige du med! =) Mucho bra idé...

Tesa sa...

ja funderade på det först.. men eftersom fredric ska till sverige så måste jag vara hemma med gizmo.. Har ingen hundvakt.. Men ska försöka komma över så snart som möjligt! :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ahaa... kan du inte ragga hundvakt då? F:s syster? Skulle ju passa perfa om du kom nu i helgen, när jag är ledig och allt! FyllePillan handlar genast mera vin om du dyker upp... =)

Matilda sa...

Åh. Jag skulle gärna leka med dig. Om jag bara kunde.
Annars får du hyra några skitbrafilmer, köpa chips och vin och ligga inne och glo på film hela helgen. Icke att förakta! Kram!

Tesa sa...

TYvärr så är F:s syster på dart tävling i finland.. så ingen hundvakt där inte.. å alla mina vänner ska som sagt inte heller vara hemma så kan inte lasta över honom på nån av dom.. Får nog bli Tildas alternativ tror jag! Film i överflöd , vin å en massa annat onyttigt!! :)

Anonym sa...

Om jag räknas som en vän så är jag ensammen i helgen... eller ja, har ju barnen men dom sussar tidigt! K ska ju till samma ställe som F =)All alone fre-lör

Tesa sa...

klart du räknas som en vän!! :) Kanske du vill leka med mig då?? måste ner på stan på lördag å shoppa nån present till F.. kanske du å dina små söta vill komma med??

Anonym sa...

det kan vi säkert göra!! Har ju som sagt va inget för oss... har dom en bra dag kanske vi kan fika =)

Tesa sa...

Låter super det! :) vi får höras imorgon då så kan vi bestämma tid å plats när vi ska ses..