torsdag, augusti 09, 2007

????

Sitter å väntar på att få gå till jobbet.. Trodde jag skulle börja elva, men en tjej var sjuk så jag börjar tolv istället å slutar halv sex.. Då jag stängt å låst fast..

Hade en massa saker i huvudet som jag tänkte skriva, men nu vet jag inte längre..
Snart är jag nog utan jobb igen, hösten kommer, dax att flytta igen... Suger!
På lördag är det kräftskiva hos K, ska väl bli kul.. Men jag är less på att se samma folk på varje fest, varje helg samma sak.. Jag tackar ju aldrig nej till en fest direkt, finns ju inte så mycket annat att göra en lördag kväll om man är singel ändå så.. Men jag önskar så att det skulle dyka upp lite nya människor, vill träffa nån härlig pojke! Nu på en gång helst!! ;) Men bara för att kramas lite med, saknar bara att få hålla om nån..
Gud jag blir knäpp snart!!! Hatar hur mitt liv ser ut just nu, allt ska vara så jävla svårt! Önskar att den här sommaren kunde börja om från början så kan jag rätta till alla mina misstag, eller helt låta bli att göra dom.. Blir så himla arg på mig själv, för det är ju ingen annan än jag själv som satt mig i den här situationen.. Fast samtidigt ångrar jag inget, man måste ju få ha lite kul medans man kan.. :)

Fan vilket sjukt osammanhängande inlägg.. Å ingen fattar väl nåt iaf.. Hahaha.. nåja, var så mycket jag ville säga men det blev bara en enda röra..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite förstår man nog ;) Men jag kommer snart, syster! Då ska vi ha en syster-helg. Skit snack o goda drinkar, tycker jag :D Saknar dig!
Puss!

Tesa sa...

JA!!! kom nu helst på en gång!! behöver få snacka skit å dricka goda drinkar.. :) Saknar dig oxå, jätte mycket..

Matilda sa...

Äsch. Börja inte om sommaren. Man lär sig ju av sina misstag och man måste faktiskt få följa sina instikter ibland!
Ses snart? Kram!