onsdag, augusti 29, 2007

Ny start..

På söndag är det F:s födelsedag.. Har haft ångest över vad man ska köpa å allt det där i vanlig ordning.. Men äntligen så vet jag.. Jag ska ge han det enda som han sa att han önska sig.. MIG!
Jag eller vi ska prova igen.. Trots allt så är han min allra bästa vän å känner mig verkligen innan å utan..
Förstår att ni mina vänner blir lite fundersamma.. Men man måste ge det en chans till om man tycker om nån så mycket som vi tycker om varandra.. Det känns bra, skönt å härligt.. Ska hitta tillbaka till så som vi var i början när vi träffades.. Är inte villig att ge upp han för all framtid!
Så nu mina kära vänner kan ni komma med era frågor.. ;)

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Ja ids inte ens :P Hoppas bara att du gör det för att du verkligen vill det och inget annat!

Tesa sa...

självklart gör jag det för att jag verkligen vill det.. annars skulle jag absolut inte göra ett försök till..

Matilda sa...

Okej. Skönt att du fatta ett beslut i alla fall. Det känns som om du har velat lite fram och tillbaka...
Men du, jag tycker om dig oavsett hur du gör och vem du är med. Det vet du va?!

Anonym sa...

Så länge det känns rätt för dig. Det är det enda som spelar roll! O F är verkligen en superfin kille! Satsa hårt nu o ge detta en sista chans. Jag önskar er all lycka till! Ni är söta tillsammans!
Puss.

Anonym sa...

Man ska göra det som känns rätt för en själv!!! Han är världens lyckligaste nu då kan jag förstå =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Systra: Följ ditt hjärta så kan det aldrig bli fel. Jag kommer alltid att stå på din sida, oavsett vad. =)