söndag, augusti 05, 2007

Förvirrad..

Gud vad jag är förvirrad nu.. Pågår så himla mycket i mitt liv just nu.. Har ingen aning om vad jag ska göra med nåt av det. Å inte kan jag prata med nån heller. Eftersom allt ska vara så hemligt.. Behöver råd nu, nån som kan tala om för mig hur jag ska göra med allt.. En sak ska jag iaf försöka göra, ska försöka låta Han vara ifred .. Har ångest över vissa mess jag skickat.. Å han har ju faktiskt flickvän.. Å jag är ingen sån som förstör för andra.. Men jag skulle kunna göra det, å ordentligt oxå.. Men det sista jag vill är ju att göra honom illa på nåt sätt.. Tycker ju om honom allt för mycket för det.. Det enda jag vill är ju att han ska må bra å vara lycklig..
Och jag får nöja mig med att iaf få vara hans vän.. :) För det kommer jag alltid vara.. Även om jag hemskt gärna skulle vilja krama honom mest hela tiden! ;)
Så nu är det upp till honom, om vi bara ska vara vänner å försöka glömma allt som hänt tidigare eller inte?..

1 kommentar:

Anonym sa...

ett gott råd från mej till dej, som en vän, DUMPA KILLEN!

du vet lika väl som alla andra som läser detta å vet vem du skriver om att han e inget kap!
inte på nått sätt i världen, han e en omogen pojk som int e värd dej tjejjen!