torsdag, maj 08, 2008

:)

Solen lyser och livet leker!! ;) kan inte bli mycket bättre än så här.. Sitta på en härlig uteservering med sina goa vänner i solen och bara njuta!! Älska våren och sommaren.. Tänk att nåt så enkelt som att bara få sitta ute och äta middag på kvällen kan göra en så lycklig!
Har haft en par veckor som jag känt mig nere och deppig.. Inte orkat varit social, inte pratat med nån inte sett nån.. Bara hållit mig inlåst hemma..
Men bara man får se sina vänner lite och bara snacka skit gör så himla mycket!! Jag måste ta och lära mig att prata med folk när jag är nere istället för att göra saken värre och bara vara själv med mina tankar..

2 kommentarer:

mamaMill sa...

samma här.. jag bara hoppas att solen och det fria livet efter skolan ska ge mej tillbaks humöret :D

Matilda sa...

Absolut måste du göra det!
Att vara med er är som en energikick. Jag gäspade som fan när jag kom dit, men nu är jag helt full med energi. Funderar till och med på att gå ut och gå med mimmi en sväng. Eller cykla kanske.

Och vet du, det är alltid bättre att va fler än ensam. I alla lägen ta mig tusan!