torsdag, maj 15, 2008

Bye Bye

På lördag ska vi åka en sista tur över med Ålandsfärjan.Vi ska äta gott i massor och dricka en massa till den goda maten!! :) Vi blir väl ett gäng på åtta pers ungefär, ska bli skit skoj! För det är ju så att den 30 maj är det ålandsfärjans sista tur..
Känns faktiskt lite smått vemodigt.. För under dom sju åren jag bott på Åland har det varit min förbindelse hem till sverige och famljen. Kan inte ens räkna gångerna jag rest med den båten! Fast egentligen tycker jag inte om den alls, grymt tråkig, finns inget att göra på båten.. Så hemsk inredning.. Ja den har mest varit ett nödvändigt ont för att kunna ta sig hem till familjen.. Så det är nog ganska skönt att bli av med den och hoppas på att den nya båten är större och bättre!
Nåja kul ska det bli att umgås med vännerna iaf och festa lite! Allt för att ha en anledning för att festa!! Hahaha!!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Jaså? Kommer det va mkt folk som åker en sista resa månne?

Nilla nill@hotmail.se sa...

Då tycker jag att du ska passa på att kliva i land och hälsa på mig också! :-P