söndag, maj 11, 2008

Ljuva Åland!!

Trots att det var grymt tungt att ta sig ur sängen lördag morgon, då jag sovit fruktansvärt dåligt.. Var det bara att stiga upp och fara och jobba.. Kände verkligen att jag inte hade nån som helst lust att jobba då solen lyset och det var riktigt sommar väder ute.. Nåja jobba gick väl bra iaf, fick ju trevligt besök på jobbet två dagar i rad oxå, av C, T och lilla bebisen! ;)
Väl efter jobbet gick F och jaf på auktion hos polisen, tänkte att jag skulle försöka hitta mig en billig cykel.. Men men.. den jag hade spanat in var tydligen inte till salu då dom ganska nyligen fått in den till polisen.. Så inte fick jag nån cykel!
Men sen for vi ut på sjön med F senaste båt fynd! ;) Bara vi två och vovven! Var hur skönt som helst. Finns inget som slår Åland på sommaren när man kan åka ut med båten och hitta en liten ö och grilla på!!









2 kommentarer:

Alexandra sa...

vad härligt!!! Jag ska jobba hela sommaren jag så det lär väl inte bli nå sola och sjöutfart för mig =(

mamaMill sa...

Åh! Vi vill också komma med och åka båt i sommar ^^