tisdag, augusti 26, 2008

All work and no play...

Jaha snart är denna arbetsdag slut.. Och idag har det faktiskt gått ganska fort, har haft lite att pyssla med så. Men det är inte många kunder under dagarna. Imorgon , torsdag och fredag är jag ledig! Ska bli skönt, men har ingen aning riktigt vad jag ska hitta på under mnin ledighet.. T var in hit en sväng och prata, erbjöd mig faktiskt att hjälpa dom att måla lite imorgon.. Så då har jag nåt att göra, och jag är ju såå nyfiken på hur det går för dom på bygget! ;) På torsdag kväll lutar det åt att dra på bio med tjejerna, Sex and the City ! Har ju inte hunnit sett den än. Sen på fredag kommer ju lönen in på kontot, så tror att det blir lite shopping då.. Bland annat lite kuddar till soffan å annat smått och gott!
Och i helgen blir det lugnt, jobbar heeela helgen så.. men men.. sen nästa vecka blir det en hel del arbete oxå då S måste vara ledig. Men det är lugnt, mera klirr i min kassa och sen kan ju kanske hon jobba lite om jag vill vara ledig nån dag! ;)

Inga kommentarer: