fredag, augusti 22, 2008

It´s Alive!!!

Äntligen så funkar stora datorn hemma! Och alla foton och allt är kvar.. Det var bara så "enkelt" som att byta ut grafikkortet. Så jag är såå glad nu! Den är räddad. Det första jag ska göra nu är att spara varenda litet foto på usb minnen så jag har dom kvar om den skulle krascha.. Och ett jätte tack till R som kom och fixade båda datorerna faktiskt. Så snällt att han la ner så många timmar på det!
Ikväll ska jag föröska föra över alla bilder från bröllopet och lägga upp några bilder här. Så ni får se hur vackra dom var och hur fina jag och lillasyster var som tärnor.

4 kommentarer:

Ojsan sa...

Jag vet inte om du menar såna där små "minnespinnar" då du pratar om USB-minnen, men isåfall är det nog bättre att skaffa en extern hårddisk och spara allt på en sån :) Och favoritfotona kan man ju dessutom bränna på skiva, så man har dom på tre ställen och SÄKERT har dom kvar.

Tesa sa...

Foxy: Precis såna jag menar.. ;) har funderat på en extern hårddisk , men man kan ju få virus och skit i dom oxå.. Tänkte därför att det vore säkrast att spara på usb-minnen.. jag har sparat några bilder på cd, men jag har sååå himla många så det blir alldeles för många att hålla reda på.. ;) men tack för tipset iaf, ska fundera lite till på det där med extern hårddisk innan jag bestämmer mig.. ;)

mamaMill sa...

HAr inte du blivit av med bilder en gång förut ?! har för mej det.. du borde svettats tillräckligt mkt då för att i fortsättningen spara alla bilder :D

Tesa sa...

porcelain heart : Jo för längesen försvann några få bilder .. konstigt nog.. Så nu ska jag verkligen verkligen spara alla.. ;)