söndag, augusti 10, 2008

Nothing to say..

Vet att jag skriver alldeles för sällan nuförtiden.. Men det har varit så stressigt, mycket att tänka på just nu..
På onsdag sticker jag till sverige( igen!) hem till stora syster. För på lördag är det nämligen dax för hennes bröllop!! Och jag och lillasyster ska vara tärnor.. ;) Ska bli såååroligt!! Kommer defenitivt inte kunna hålla tårarna borta. Dessutom har jag en speciell överraskning som kommer att göra att tårarna strömmar ännu mera. Men det är ju tårar av glädje och kärlek.. Längtar verkligen till onsdag nu! ;)


Annars vet jag inte om det händer så mycket i mitt liv just nu.. Jobbar på som vanligt bara.. Känner att jag smått saknar nåt i mitt liv. Jag vet precis vad det är, men kan inte prata om det.. Har aldrig ens berättat för F , trots att det verkligen har med honom att göra.. Har haft sån ångest, varför jag bara strunta i nåt som han hade haft all rätt i världen att få veta och fatta beslut om.. Och idag kan jag inte göra det ogjort.. Men det har dykt upp i mitt huvud allför ofta den senaste tiden.. Vet inte varför riktigt..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Fika i morgon?! Jag hör av mej...