söndag, augusti 10, 2008

Old fart??!!



Hmm.. Ja nu helt plötsligt ska jag uppdatera bloggen två gånger på en dag.. ;)
Har insett en sak om mig själv senaste tiden. Jag börjar bli gammal , inte i den bemärkelsen vad min ålder säger utan jag känner mig gammal.. Är trött, vill lägga mig tidigt på kvällarna tycker det är otroligt skönt med hemmakvällar i soffan.. Kan knappt komma ihåg senaste gången jag var full.. Och senast jag var till Arken var typ i början av Maj.. Det kanske inte låter som så länge sen, men jag som har varit ute så gott som varje helg i fem års tid innan.. Jag känner verkligen inte att jag har nån lust att gå ut, vill hellre sitta hemma dricka nåt glas vin och äta middag med goda vänner.. Eller har jag kanske bara blivit tråkig???
Konstigt eftersom det dessutom är sommar, och det är ju tiden då man festar som mest!

Inga kommentarer: