lördag, augusti 30, 2008

Jobbet igen

Jaha efter att ha jobbat fem dagar på Filmis meddelar chefen mig att jag snart måste sluta där.. ska nämligen tillbaka till Lekplaneten.. Har fått fast och heltid där istället! :) Känns så skönt och roligt! Det var ju det jag ville från början.. Fast det känns lite små tråkigt oxå, för A som jag jobbat med på planeten ska sluta.. Så det är hennes tjänst jag tar över. Och hon är ju verkligen världens bästa arbetskamrat! Har gjort mina dagar där såå mycket roligare, kommer sakna henne.
Men förhoppningsvis ska det vara roligt utan henne oxå.. Och snart närmar ju julen sig och då är det toppen att jobba där! Trivs när det är stressigt och mycket att göra!
Finns det nån där ute som skulle vara intresserad av att jobba extra på Planeten från oktober så kom in eller hör av er till mig??!! :)

Inga kommentarer: