måndag, augusti 25, 2008

Soft Helg

Helgen var lugn. Som vanligt nuför tiden! ;) Hamnade på att jobba på Planten på lördagen oxå , trots att jag borde ha varit ledig. Men men , mera pengar är aldrig fel.. Efter jobbet åkte F och jag och stor handla lite, behövdes verkligen. Sen lagade jag super god middag åt oss, ansträngde mig ordentligt.. ;) För jag kan faktiskt laga mat, och riktigt bra.. Men har aldrig lust tycker det är så tråkigt att laga vardagsmat.. Men när det är nåt lite extra då är det riktigt roligt! Blev iaj jätte gott och jag drack lite vin till mat och F tog en öl.. Sen blev vi lite mera törstiga så F skulle laga Irish coffee åt oss.. den första han laga smakade illa, typ bränt kaffe eller kaffesump.. Drack nästan halva sen var jag tvungen att hälla ut den.. F blandade en ny till sig själv iaf, och den var inte mycket bättre.. Smaka skit den med!! Så det blev ingen Irish för oss.. :( Sen bullrade vi upp med chips, ostbågar och godis och slängde i en film..
På söndagen var det oxå lugnt, tvättade lite.. På kvällen stack vi iväg och kikade på E och B´s hus dom håller på att flytta in i.. Dom bjöd på lite kaffe och bulle.. :) sen bara lugnt eftersom man skulle upp och jobba idag!

Inga kommentarer: