torsdag, augusti 21, 2008

Nya jobbet

Eftersom datorerna hemma gått sönder har det inte riktigt gått att varken skriva eller läsa några bloggar.. Men äntligen har laptopen blivit lagad..Fick köpa ny hårddisk, den hade totalt gett upp.. Så tre dagar efter den gått sönder gick stora datorn oxå!! Och panik, jag har alla, verkligen alla våra bilder på den!! Skiter i allt annat men fotona vill jag inte förlora.. Men förhoppningsvis är det bara grafikkortet som är trasigt.. F köpte nytt igår så R ska komma över ikväll och installera det.. Sen kan jag äntligen ladda upp alla foton från Pilla och Niklas bröllop.. Så jag kan lägga upp några här oxå.. ;)

Sitter nu på nya jobbet och skriver.. Blir mycket surfande här på dagarna.. ;) Jobbar numera på Filmhallen nämligen.. Men ska nog tillbaka till Planeten innan julen! Trivs ju så bra där, men eftersom jag inte kan få heltid där så fick jag börja här ute.. Och det ska nog gå bra det med.. Men det är långa dagar, 10 timmar.. Fast man är ledig ganska mycket oxå så, ena veckan jobbar man tre dagar ledig fyra, nästa vecka jobbar man fyra dagar ledig tre.. ;) så det kan ju inte bli bättre. Första dagen var igår och det gick bra, sysselsatte mig ganska bra faktiskt.. Städa bland hyllorna lite och gick igenom vad som behövs fyllas på , på våra snurror. har en tendens att bli lite tråkigt emellanåt bara, man har ju ingen att prata med. Är ju hela tiden alldeles själv. Så mina kära vänner ni är såå välkomna att kika förbi och prata en stund! ;)

2 kommentarer:

Matilda sa...

Jag har redan hälsat på!

Tesa sa...

ja det har du.. ;) Men du är välkommen att kika förbi fler gånger.. Kanske jag även kan bjuda på en kopp kaffe! hihi