söndag, augusti 31, 2008

Party Party

Skrev tidigare ett inlägg om att jag känner mig gammal och tråkig. Går aldrig ut på krogen längre. Var faktiskt så längesen att dom har gjort om på krogen sen sist jag var ut ( har jag hört eftersom jag inte varit dit och sett det!) Vet egentligen inte vad anledningen till att jag inte går ut längre är?! Tror att jag helt enkelt har ledsnat på utelivet här på ön.. Är alltid samma människor ute och händer aldrig nåt speciellt.. Så jag är såå glad att det kommer vara roliga fester hemma i sverige så man kan festa lite iaf.. ;) Hela hösten känns fullbokad med olika fester nu. Helgen som kommer ska lillasyster och hennes pojkvän ha kombinerad födelsedags/ inflyttningsfest! Då dom har flyttat till en trea och blivit sambos. Senare i höst fyller storasyster 30 så då blir det stort kalas! Hon funderade på att hyra lokal oxå så det skulle rymmas riktigt många. Och efter det väntar en fest hemma i Järna, storebror och några kompisar ska ordna stor fest! Det ska bli riktigt riktigt roligt att träffa massa järnafolk.. Var ju typ 8 år sen sist jag var hemma där.. Och eftersom jag är uppvuxen där så kommer det vara mycket gamla klasskompisar på festen! För trots allt så är Järna inte så stort!! ;) Så hösten är fullbokad, och jag jobbar varannan helg så hoppas att jag iaf kan gå på alla fester!

Inga kommentarer: