måndag, december 27, 2010

27 december

Japp jag har överlevt Julstressen. Dock har bloggen som sagt varit lidande ett tag. Men nu är det nya tag som gäller igen. Snart börjar starten på ett nytt år också, som jag ska se till att bli ännu bättre än 2010 var! :) Vilket har varit ett otroligt spännande och roligt år. Lärt känna nya människor som står mig väldigt nära idag. Och vänner kan man verkligen aldrig få för många av. Mina helger och veckodagar bara susar förbi med ett fullspäckat schema, som passar mig utmärkt då jag älskar att umgås! Som sagt 2011 ska bli ännu bättre på alla sätt och vis. Självklart en par svåra beslut som jag verkligen måste fatta här i början av året som kommer påverka min framtid. Men jag har väntat alldeles för länge och dragit ut på det. Så det är med lite blandade känslor. Och med stormsteg så närmar jag mig slutet av 20-års åldern. Vilket kanske inte alltid känns så himla roligt. Och maler en viss oro över vad jag åstadkommit i mitt liv. Och känslan av att fortfarande vara ensam.

Inga kommentarer: