tisdag, december 28, 2010

Tomt

Hur kan man vara omgiven av människor så gott som hela tiden och ändå känna sig så otroligt ensam ibland..? Har mitt jobb som är socialt och jag ser människor hela dagarna, annars så spenderar jag oftast mina kvällar och helger med vännerna. Sällan ensam . Men ändå ibland dom där dagarna , kvällarna som man faktiskt är ensam så känns det så tomt och tyst. Jag saknar nåt, men jag vet inte riktigt vad. Tveksam till att det är nåt förhållande jag söker. Trivs med mitt liv som det är just nu och att leva själv..

3 kommentarer:

Matilda sa...

Jobbig känsla. Jag tror att du kanske behöver reda ut dina känslor ordentligt för att komma underfund med vad det är du saknar. Kram! <3

Jamie sa...

Jag känner samma sak som du.. skulle vilja ha nån att bara hålla om men vet endå inte om det är ett förhållande jag vill ha... hmm... skum känsla det där :( men känner igen mig i det du breskriver! Vi får träffas någon dag snart å prata om våra känslor <3 kram å hoppas de blir bättre

mamaMill sa...

Ibland vill man bara knäppa med fingrarna så skulle man få lite sällskap för stunden.. Men att alltid ha kan bli kvävande också om det inte är det man är ute efter. Svårt!