fredag, december 03, 2010

Bestämt mig

Har bestämt mig nu. Kan inte vänta en dag till. Imorgon med sista båten härifrån åker jag äntligen hem-hem. Ska bli skönt att få komma dit, sitta i soffan med storasyster och bara få prata och vara. Det är nu man behöver familjen som mest. Och vad jag längtar efter dom. Få krama om dom ordentligt allihopa. Men nu mindre än ett dygn tills vi ses! ♥


I sådana här stunder är det svårt att finna tröst och få prata. När man som jag är ensam. Mina underbara vänner har funnits till hands massor vilket jag är verkligen tacksam över.♥ Jag har försökt prata med andra nära som känner mig nästan innan och utan. Sådana man känt att man borde få stöd av. Men lustigt nog inte.. Den förutom mina närmaste vänner som verkligen stöttat och lyssnat och försökt hjälpa är Han. Han är så lätt att prata med. Lyssnar verkligen och bryr sig. Tror att han vet mer om mig än många andra som jag känt i flera år. Om han bara visste hur mycket det betyder för mig. Om du nånsin skulle kika in här och läsa så Tack! Du är fin! Glad att han finns i mitt liv.

1 kommentar:

Matilda sa...

Bra att du åker hem vännen! Jag tror att du behöver stöd från familjen nu, som jag sa i går.
Hoppas du får sova också! Kram! <3