onsdag, december 29, 2010

29 december

Onsdag och bara nån dag kvar tills det helt plötsligt är nytt år! Har legat hemma en par dagar nu. Varit helt utmattad. Sovit, sovit och sovit lite till. Tror att det beror på stressen på jobbet, alldeles för lite sömn och ätit dåligt. Och det är ju självklart att nån gång så säger kroppen ifrån. Vilket den gjorde nu. Och med tanke på alla mina sjukdomar så är oron ganska stor. Har kommit fram till att ett besök hos doktorn måste ske här i början av januari. Vare sig jag vill eller inte. Har gått så himla länge och dragit ut på det nu. Ska bara försöka få med mig nån som kan hålla i handen lite. Annars tar jag mig aldrig för att gå dit! Den otroliga tröttheten som varit känns idag lite bättre, efter att ha fått i mig ett riktigt mål mat . Tänk att nåt så lite kan få en och må bättre. Men det är klart har man haft brist på näring så är det ju precis vad kroppen behöver. Så imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller! Och som jag längtar! Älskar mitt jobb och att få vara där och pyssla på , träffa kunderna o.s.v. Hatar ju verkligen nåt otroligt att bara sitta hemma själv. Blir så himla rastlös, men samtidigt hur mycket orkar man när man är sjuk?! Men som sagt nu får det vara nog, imorgon är det jobb! Sen är det ju som sagt nyår och lite ledigt. Det är med otrolig spänning jag ser fram emot 2011! Som jag sagt tidigare så ska det bli bästa året på länge! Det ska jag verkligen se till. Och vet ni vad, jag vill bli kär 2011! Lyckligt Kär! ;)

Inga kommentarer: