torsdag, december 16, 2010

:)

Ja idag har jag verkligen inget roligt att skriva alls. Trots att jag fick sluta tidigt och var och käkade på Dinos med J.
Tror dock att jag funnit en ny vän, vilket alltid är roligt! Får mig att skratta och vi pratar allvarliga saker också. Skönt! Precis som det ska vara. Tror bara att han kanske läser för mycket in i det hela, och hoppas på att det ska bli mer än bara vänskap. Men jag är inte intresserad av nåt sådant med honom. Har nån annan som upptar mina tankar på det sättet.. Men glad att få kunna prata av sig lite med någon i alla fall.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Om denna någon, han som du kan prata med, skulle råka ha ett namn som börjar på R.. Så kan du slå dig i backen på att han läser in allt som går att läsa :)

Jamie sa...

hahhah :P

Tesa sa...

Anonym: Hm, känner du mig känner du han? Då tror jag att jag kan lista ut vem du är. :) Men det gör inget! Kommentera gärna oftare! Och tack för tipset ska vara mer försiktig med vad jag säger och gör då. :)

Jamie: Hahaha! :)

Anonym sa...

Hmm.. nu blev jag ju nyfiken på vem Du tror att Jag är.. :)

Tesa sa...

Anonym: ja eftersom du snabbt lista ut vem det kanske handlar om så kan det vara ca tre personer. Var av en åtminstone känner mig så pass bra att den personen borde skriva sitt namn och inte bara Anonym.. Så jag tror att ditt namn börjar på R? :)

Anonym sa...

Kanske de :D

Tesa sa...

Anonym: Okej.. Hej på dig då! :) Trevligt att du kikar in här. Som sagt kommentera gärna mera! :)