onsdag, maj 12, 2010

Bättre sent än aldrig..

I helgen var det ju då 30-års kalas! Vi kom dit rätt tidigt, var där redan vid halv sex. Och kalaset skulle börja sex! Men det gjorde inget, då fick vi lite egen tid med födelsedags barnet . Och han blev riktigt glad över presenten! Åtta whiskey glas och en finare flaska whiskey! Dom bjöd på super goda hemma lagade pizzor, senare på kvällen även tårta. Vi var var totalt en ca 20 personer. En par nya människor men mest gamla bekanta . Hade i alla fall så otroligt roligt, dansade så mycket att jag hade träningsvärk även på måndagen! :) Kom väl hem runt halv fyra tiden, då jag även tyckte det var en riktigt bra idé att ringa Honom.. Kommer knappt ihåg vad vi prata om bara att jag var väldigt full. Sen satt jag och spela gitarr i fyllan tills klockan var efter fem på morgonen.




Mr.G födelsedagsbarnet.



Candy girl















LillaMy och LillaMy






S och S!



Miss J och jag!

Inga kommentarer: