måndag, maj 03, 2010

Helgen

Valborgs helgen har verkligen varit toppen! Två dagars festande, men otroligt roligt! Var verkligen precis vad jag behövde! Få skratta och ha roligt med mina underbara vänner. Fredagen var vi ett gäng hemma hos T-J, grilla gott, massor av mat, spela spel och elda brasa! Hade verkligen skit kul, och som sagt var inte hemma förrän nästan halv sex på lördags morgonen. Och med tanke på alla blandningar av alkohol är det fortfarande förvånande att man orkade festa på lördagen också. Drack vin, en par VK, skumpa och Spanish coffee.












Vaknade runt halv tolv tiden på lördagen. Kände mig rätt pigg just då. Men senare under eftermiddagen kom tröttheten. Det var bara att kämpa emot och börja städa. Efter lite mat och en dusch var det bättre igen! Sen kom samma sällskap som på fredagen över till mig! Vi spela lite buzz och "Jag har aldrig". Vid elva tiden var vi alla fortfarande alldeles för nyktra så då var det dags för shotar, både Pätkis och nypon blev det! Sen bar det självklart av till Arken! Där vi var kvar till stängning trots att det inte alls var mycket folk ute eller knappt några man kände. Men skoj hade vi!

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

låter som en alldeles utmärkt helg med andra ord! (om än lite jobbig för din lever) skoj kan man aldrig få för mycket av ;-) puss syster!

Tesa sa...

Ja levern får ta lite smällar ibland. :) Nej skoj kan man verkligen aldrig få för mycket av! Vi ska ha minst lika roligt när ni kommer över! Puss puss syster