tisdag, maj 04, 2010

TIsdag

Idag är ännu en dag som jag sitter fast ute på Filmhallen i tio timmar. Imorgon är sista dagen dock, skönt! Trots att jag tycker att det suger här ute så har det gått rätt bra och ingen dag har varit så där jätte seg egentligen! Idag har jag haft fullt upp, städat bland hyllorna och torkat av överallt. Sen även städat och organiserat om bak på lagret! Nog är man ju duktig bara man vill! Och jag kan inte sitta här och stirra i tio timmar då skulle jag bli helt knäpp.

Annars så försöker jag öva på gitarren så mycket jag kan nu, är riktigt skoj! :) Har lärt mig fyra ackord och nästan en hel låt. Går inte riktigt så snabbt som man skulle önska men snart så :) Har dock riktigt ont i handleden och fingrarna av att spela. Men det hör till! Tack mina rara vänner för den super fina presenten !

2 kommentarer:

Matilda sa...

Japp, ont i handled och fingrar och blåsor på tummen. Men det är vansinnigt kul! =)

Tesa sa...

Tilda: Jo det är ju verkligen vansinnigt kul! Svårt att hålla fingrarna ifrån trots att man har ont. :)