måndag, maj 31, 2010

Förra helgen

Jag har ju helt missat att jag skulle berätta om förra helgen och lägga upp bilder. Men nu så.

På fredagen hade jag rara E över på lite middag. Vi käka god mat och bara tog det lugnt. Titta på en film. Tror inte hon åkte hem förrän vid två snåret. Men jag var ändå vaken till fyra ungefär, messade med Han. :)
Lördagen var jag ledig så passade på att städa undan här hemma. För vid fem tiden dök E upp igen. Vi inväntade N och passade på att sitta ute och njuta av solen med varsin drink! När väl N kom så grilla vi och käka god mat även då. Sen kom en par vänner till N över så då spelade vi kubb och drack en hel del till. :) Efter ett tag fick vi lov att gå in för det började bli kallt ute. Spelade lite gitarr , spela musik och snacka skit! E for hem vid halv fem tiden medan vi andra festade vidare! Och då dök även Han upp, kom körandes på sin cykel. Så jag gick och mötte han en bit på vägen, precis innan regnet kom. Sen var vi vakna till åtta på morgonen och han stanna .. :)





























Inga kommentarer: