måndag, maj 24, 2010

Måndag

Jag skulle ju hinna blogga idag och berätta om ytterligare en helg full av fest. Men vet inte vart kvällen tog vägen, har haft fullt upp sen jag kom från jobbet. Och nu är klockan så mycket så jag orkar inte börja ladda upp bilder. Men sjukt kul hade vi i lördags och förhoppningsvis kommer en ordentlig uppdatering imorgon. :)

Idag har jag som sagt jobbat, rätt lugnt idag dock. Men imorgon börjar allvaret, dags att tömma Planeten på oönskade leksaker som står kvar sen år tillbaka. Då P vill att dom ny ska få ta över med fräscha nya saker bara. Känns ju lite små skumt att börja tömma hyllorna så dom ska eka tomma till den 14. För det är det officiella datumet dom ska ta över. Men som sagt det blir nog bra det här tillslut trots att det känns lite tråkigt och vemodigt.

Annars har jag varit lite bakis idag också, man märker att man inte är så ung längre och orkar festa . Otroligt trött i morse och hade huvudvärk, hade önskat att jag kunnat legat kvar i sängen när klockan ringde. Men efter ett antal promenader idag har jag piggnat i och är inte alls så trött som jag borde vara . Men ska väl ändå krypa ner i sängen snart. Lilla vovven är tillbaka för en vecka hos sin matte. :) Så tidigare morgnar blir det igen.

Inga kommentarer: