lördag, maj 22, 2010

Planeten

Antar att dom flesta har läst tidningarna på den här ön och därför vet att jag ska få två nya chefer. Det har jag vetat om ett bra tag men blev väl officiellt här i veckan. Och jag vet inte riktigt hur jag känner för det hela.. Absolut positiv till förändring och killarna som ska ta över är hur trevliga som helst! Men mitt jobb och att jag trivs har så stor del med P att göra ( nuvarande chefen) . Vi har en sån väldigt speciell relation till varandra och jag kommer sakna att inte skoja och snacka skit med honom på dagarna. För det har ju varit bara han och jag i två år nu. Fem dagar i veckan, åtta timmar om dagen.
Och han kan ju allt inom branschen, då han har haft butiken på Åland i över 16 år, plus att han har fyra butiker till i Sverige. Så det är verkligen med blandade känslor jag ser fram emot att dom nya killarna ska ta över. Men det ska bli spännande ändå.

Och för dom som undrar, jo jag får behålla mitt jobb. Dom behöver mig verkligen , min erfarenhet och kunskap. Som tur är! ;)

Inga kommentarer: