onsdag, april 13, 2011

Det bästa av båda världar

Att man ska vara så himla komplicerad som människa. Varför kommer man inte på saker när man har chansen att göra nåt åt det? Jag har genom åren skjutit ifrån mig det mesta som handlar om hus, familj och trygghet. Allt det har skrämt mig. Inte vågat tro på det och ta steget . Har haft chansen en par gånger men istället bettet mig illa och sårat dom som bryr sig och tycker om mig. Haft dom på avstånd. Nån som kan svara på varför jag gör så? Blir arg och ledsen på mig själv. Nu har jag kommit till den punkten i mitt liv då jag vill ha nån, ha tryggheten , hus och barn. Men är rädd att skrämma bort dom om jag säger allt det. Men hur gör man annars om man inte kan vara rak och ärlig?.. Och trots att jag vill ha allt det så kommer jag ju inte nöja mig med första bästa bara för det. Utan det ska ju vara med nån jag verkligen tycker om och som verkligen verkligen tycker om mig !

Tänk om man bara kunde få det bästa av båda världar . Vad mycket lättare allt skulle vara då. Har varit singel tillräckligt länge nu och vill ha nåt på riktigt.

Inga kommentarer: