måndag, april 18, 2011

Upp och ner

Märker att det varit halv skumma inlägg och väldigt upp och ner sista tiden nu. Men det är ju så det är, det verkliga livet. Upp och ner! Man har dagar som är toppen och man svävar på molnen, man har dagar som är bra sen kommer dom få dagar eller stunder när allt inte känns så bra.
Ska försöka ta tag i bloggen och skriva lite mer ordentligt igen. Pågår väldigt mycket just nu i mitt liv som vanligt. Några saker som är påkommande:

* En hel del födelsedagar
* J flyttar in och vi blir Kombos
* Foo Fighters i Juni
* Bröllop i Juni
* Lilla M fyller två i Juli
* Blir moster igen i Juli
* Semestern börjar i slutet av juli

Bara något utav allt roligt jag har att se framemot! Kommer bli en underbart härlig vår och sommar, det känner jag på mig. :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Bröllop i junui, den punkten gillar jag! Men du ha ännu int sagt om du kommer eller ej, du har till sista april på dej :D

Hoppas verkligen du kan komma!

Tesa sa...

Oj var det redan då man skulle osa? men ja jag ska komma så klart! Ringer nån dag och talar om det på riktigt :)