fredag, april 01, 2011

Ta en, ta två, ta tre..

Har som sagt verkligen sovit uselt senaste veckan. Sämre än vanligt alltså. Idag har jag varit så trött på jobbet, brist på energi och bara gäspat. Kände mig lycklig över att vara hemma före tio ikväll så jag tog en sömntablett och tänkte sova före elva. Tabletterna ska tas minst en timme innan man ska sova. Nu fyra timmar senare är jag sjukt övertrött men kan inte sova! Inte ens tabletterna funkar. Måste besöka läkare snart har pågått alldeles för länge. :-/
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Vad väntar du på?! Kan de ha med din Thyroideasjukdom att göra? Sömn är väl hormonellt också?

Tesa sa...

Nja väntar väl på att jag ska ta mod till mig så jag pallar att gå dit. :S
Nja tror inte det har med det att göra. Har aldrig påverkat mig iaf. Men ska passa på att kolla upp det samtidigt som allt annat! :)