lördag, april 30, 2011

Valborg

Är det inte typiskt ?! Valborgsfirande väntar ikväll ute hos T och D i Geta! Har riktigt sett fram emot det att få en ganska soft och skön kväll. Men sitter på jobbet nu och känner mig riktigt trött och hängig. Den här veckan har det varit full upp alla dagar och förra helgen då jag var hem till mamma blev det inte mycket sömn heller. Så känner att jag just nu bara skulle vilja hem och lägga mig i sängen och sova minst ett dygn! Men det går inte, och det tänker jag inte göra! Hoppas på att efter att fått lite mat i magen och kanske en öl så piggnar jag till :)
Fått lite olika alternativ om fester ikväll. Så vi får se hur kvällen slutar ;) Men ska i alla fall ut till T och grilla och ha det gött till att börja med!
Känner mig dessutom på små lurigt humör idag! Lite små busig så där, vill göra nåt dumt! Så kanske det är lika bra att man håller sig ute i skogarna i Geta!

Trevlig Valborg allihopa!

Inga kommentarer: