fredag, april 08, 2011

Min alldeles egna dag

Man skulle kunna tro att jag fyllde jämnt idag! Men icke, "bara" 29 år. Har blivit otroligt bortskämd idag också. Fått över 160 grattis på Facebook. En hel del mess av alla möjliga vänner. Och ett antal telefon samtal från familjen! Känner mig helt överväldigad. Blev iväg lurad från jobbet på lunchen av söta vännerna A och T. Blev bjuden på picknick på scenen på torget med mat, skumpa och liten efterrätt! Fick sedan tårta på jobbet av killarna! Kom hem med middagen färdigt på bordet som söta T fixat . Sen kom vännerna över på lite kaffe och kaka och en hel del skratt och prat! Blir rörd att så många tänker på lilla mig på min dag! :-) Tack alla rara för alla gratulationer! <3
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

Meli sa...

Vad härligt det lät! grattis i efterskott Tesa ^^ <3

Tesa sa...

Det var verkligen härligt! Och tack vännen ♥