onsdag, april 06, 2011

Mat

Frukost , lunch och middag idag har bestått av ett äpple, lite nudlar, två knäckemackor och en banan! Det värsta är att jag inte ens känner mig särskilt hungrig.
Men det kanske är svaret till att jag är så sjukt, extremt trött hela tiden? Visst sömnbristen förstås också. Har faktiskt inte lagat mat på två veckor nästan! Man kan ju undra vad jag äter? Men det är ju typ bara lunchen på jobbet.

Snart snart ska det bli ändring på det också! Börja laga mera mat hemma och nyttigt. Som jag gjorde förut. Var ju jätte duktig där i höstas med maten faktiskt.


Annars då, är som sagt tröttare än tröttast. Men rätt glad idag! :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åh Tesa, mat e ju en sån viktig del! Börja koka gröt iaf nån gång, frukost eller middag!

Utan bränsle orkar kroppen ingenting :)

Kram!

mamaMill sa...

Det låter bekant i mina öron det där, du ha aldrig varit nån storätare och känt ens när du varit hungrig :/