onsdag, april 20, 2011

Påsk

Ja det är Påsk nu i helgen. Vanligtvis brukar jag faktiskt åka hem-hem då och umgås med familjen. Vilket var en tanke i år också. Men systrarna ska ta med sig hela sina familjer och åka upp till mamma och spendera en hel vecka där. Hade önskat att jag kunde följa med! Men ekonomin tillåter inte det. Kostar alldeles för mycket att åka dit upp ensam. Så istället blir det en påsk på ön. Vilket nog inte är så illa men tror inte ( inte vad jag kan komma ihåg iaf) att jag firat nån påsk här förut. Och absolut inte ensam. Får försöka göra det bästa av situationen bara. Kanske jobba på lördag t.o.m sen bara ta det lugnt och vara.

Published with Blogger-droid v1.6.3

4 kommentarer:

Sofie sa...

Du hade ju faktiskt kunnat lifta med oss :) Bara du tog dig hit först ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

håller med soff! vi har plats i bilen, bara att lifta med oss - kostar gratis ;-)

Tesa sa...

Söta systrarna : Hihi ja det hade ju varit toppen och jag hade inte tvekat en sekund! Men jag måste ju ta mig hem därifrån också för jag kan inte stanna en hel vecka. :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nemas problemas, nicke åker hem t tälje på måndag - boka båten!