tisdag, april 19, 2011

Sjuk

Hade ju som sagt planer på att berätta om allt roligt som hänt nu senaste tiden. Men har legat däckad i två dygn nu. Åkt på nån magsjuka och det har inte varit trevligt. Började igår med otrolig huvudvärk och illamående. Som höll i sig hela dagen. Spydde ett antal gånger. Sen sov jag nästan hela dagen från och till av ren utmattning då det enda jag fått i mig på hela dagen var en banan. Fortsatte idag, ingen huvudvärk men spydde imorse och sen har det kommit andra vägen. Inte kunnat äta nåt på hela dagen idag heller men försökt få i mig lite vatten i alla fall. Så har sovit så gott som hela dagen idag också.
Fryser rätt mycket också så tror inte min stackars kropp mår så bra. Som sagt bristen på sömn och mat sista tiden har väl gjort att jag inte är särskilt tålig mot bakterier. Har dock piggnat till lite under kvällen och har inte spytt på ett antal timmar nu. Så håller tummarna för att det är över nu! Orkar inte mer..
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: