tisdag, april 05, 2011

Disträ

Är fortfarande extremt trött. Sover som vanligt dåligt. Har tusen tankar i huvudet hela tiden också. Ska snart snart lägga upp bilder och berätta om mitt kalas i lördags! :)
I övermorgon är då alltså den riktiga stora dagen. Dagen jag blir ännu ett år äldre! Och nej jag ser inte fram emot det för huvudtaget. Jag firade ju dessutom i lördags. Men i alla fall kommer väl bjuda på lite kaffe och nåt till för den som vill komma.

På fredag drar jag och T upp till Karlstad. Mormor delar samma födelsedag som jag och i år fyller hon 80! Så ska få träffa stora delar av hela släkten. Längtar faktiskt nu. :)

2 kommentarer:

Matilda sa...

Eller ner ... Ner till Karlstad sett från Åland. Hihi.
Men ja, det ska bli kul! Och du ska se att födelsedagen också blir det!

Tesa sa...

Äsch för mig är det alltid upp. Hänger ifrån tiden man bodde i Sverige. Trots att det inte var mycket upp då heller: )
Ja födelsedagen blir säkert bra menar bara att jag inte ser framemot att bli äldre :P