onsdag, april 20, 2011

Woho

Verkar som det blir en spontan resa upp till mamma i helgen i alla fall! Storebror som eventuellt skulle ha kommit hit kunde inte. Och jag behöver nog inte jobba på lördag. Och mina älskade systrar Sofie och Pilla ställer upp och både hämtar och lämnar mig vid bussen i Stockholm. Och dessutom får jag åka med dom upp till mamma på fredag morgon! Tack ni är bäst , love you ♥ Så den här påsken kanske inte blir så illa i alla fall! Hoppas hoppas hoppas att båtarna går som vanligt imorgon bara så jag kan hoppa på direkt efter jobbet!



Dessutom kan det vara rätt skönt att få komma härifrån ett par dagar. Få lite distans till allt. Hinna fundera lite..

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åååå vad härligt! Dina systrar är nog fina de! <3
Nu får vi båda familjemys i påsk! Lovely! Ha så gött! Puss puss!

Tesa sa...

Ja dom är underbara! :) Kommer bli toppen med massor av familjemys hela helgen! Ha det så gött ni med. Puss puss :)