tisdag, mars 20, 2012

13!

13 13 13 13 13 13 13 13 13!! Woho!


Jag förstår om ni ledsnat på mitt tjat. Men tänk er själva, ni har träffat nån i några månader och är helt upp över öronen störtkär! Aldrig någonsin varit så lycklig. Känts så rätt från första stund. Och dessutom över det får ni reda på att ni ska få barn, ni ska bli föräldrar tillsammans. En vecka senare försvinner han. Tio hela veckor ska du leva utan halva ditt hjärta. I början var enda kontakten sporadiskt via Fb. Sen kunde ni prata lite på skype och sen även i telefon.


Pratar med honom varje dag på ett eller annat sätt. Men sen datorn dog för över en månad sen har jag inte sett en skymt av honom. Då kunde jag åtminstone få se han lite på skype då och då. Men mindre än två veckor tills jag får se honom. Och han är ju så himla snygg min man!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Linda sa...

Stefan och jag hade träffats 5 månader när jag åkte iväg på min första Asien-resa på 1 månad. Även fast tiden var kortare för oss, så känner jag med dig. :)