lördag, mars 10, 2012

22

Ännu en dag som jag får vakna och slippa illamåendet! kanske det faktiskt äntligen är på väg bort nu. Man kan ju hoppas på det i alla fall! Men jag försöker se till att inte slarva med maten , för tom mage innebär illamående . Inte det lättaste bara då jag normalt sett är urusel på att äta ordentligt . Men för den lilles skull och min egen så måste jag!

Idag består dagen av jobb( vilket är slut om en halvtimme) hem försöka klämma sig i nån klänning som man inte känner sig små tjock i. Och då menar jag bara att eftersom "bulan" än så länge är så liten så folk lätt tror att man bara gått upp lite i vikt. Dock ett litet problem då min garderob mestadels består av små tajta klänningar! ;) Nåja det löser sig säkert. För den här lördagen som ja nästan alla här fram över vankas det kalas och krogen!

Världens bästa T , min bonus syster, min klippa , ja vad vore jag utan henne helt enkel?! Fyller år och det ska självklart firas ordentligt! Gravid eller inte! Får se bara hur länge man orkar vara uppe.

Inga kommentarer: