tisdag, mars 06, 2012

26

Räknade ju fel igår var ju bara 27 dagar kvar. Och idag 26!


Har sen i lördags morse mått så himla illa hela dagarna. Hade ju hoppats och trott att det värsta illamåendet var över. Men har spytt nu , söndag morgon, måndag morgon och idag tisdag morgon. I söndags hade jag svårt att få i mig mat så antar att det var det som gjorde att jag mådde så dåligt igår. Men har mått ännu sämre idag och då åt jag både ordentlig lunch, frukt däremellan och ordentlig middag.


Blir att vila ikväll bara och sakna mannen ännu mera och tycka lite synd om mig själv.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Allex sa...

Ha du testat Postafen (åksjukepiller)? dom hjälpte mig denna gång :)

Åsa sa...

Jag fick nånsorts illamåendetabletter utskrivna, dom hjälpte lite, tror jag, eller om dom bara va bra för psyket^^

Hoppas det lättar snart!

Mamma Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Jag har sluppit illamående båda gångerna, men fick ändå tipset att ha en frukt eller ett kex på sidan om sängen som jag skulle äta INNAN jag klev upp för att underlätta ett eventuellt illamående. Jag vet tyvärr inte om det funkar eftersom jag inte har behövt pröva. Men kanske kan vara värt att testa?