måndag, mars 12, 2012

20

Åh idag har varit en härlig dag! Startade morgon med ett besök på mödrarådgivningen med J som sällskap. Lågt blodtryck ja vilket jag alltid har så inget konstigt där. Men även låga järnvärden så fick börja käka tabletter direkt. Det mest otroliga var att få höra den lilles hjärtljud för första gången. Så otroligt mäktigt och underbart! Önskar så innerligt att M hade fått varit med och delat det med mig bara. Han är lite ledsen över att det känns som han missar så mycket. Som han själv sa även om det bara är små saker som att hjälpa mig när jag mår dåligt. Även bokat in ultraljudet som blir den 16 april. Spännande!


Efter besöket där blev det lunch på Texas med J. Så som jag längtat och drömt om deras pommes i flera dagar! Så det var ren lycka! ;-)


Varit ledig idag också, riktigt skönt. Fördrivit flera timmar i stan sen en skön promenad hem i solen. Tvättat, diskat, bäddat rent och lagat middag . Känner att jag haft en riktigt produktiv dag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: