fredag, mars 30, 2012

3

Ja det är så nära nu! Men vad tusan ska jag sen blogga om när han kommit hem ;-)


Åker som sagt hem-hem imorgon så kommer nog inte bli så mycket bloggande förrän vi är tillbaka på ön igen. Blir borta i fem dagar nästan. Hemma här på onsdag kväll så jag kan förbereda allt inför mitt kommande 30 års firande på påskafton. Födelsedagen råkade sig i år vara precis då så. Vet inte om jag direkt hurrar över att det bara är en vecka kvar nu! Men nåt roligt är i alla fall att nästan alla mina syskon med familjer kommer över ( ej lillebror dock) och mamma. Dom har hyrt ett jätte stuga dom ska bo i. Så ska bli roligt!


På tisdag ska vi äta middag hemma hos storasyster med pappa. För M har ju inte hunnit träffa honom. Eftersom min pappa bor i Helsingborg men jobbar i veckorna i Södertälje. Så är ju knappt jag ser han längre eftersom jag oftast bara kan åka över en helg. Blir i alla fall totalt över en vecka nästan med familje mys! Händer inte ofta! Riktigt lyxigt. Längtar!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: