måndag, mars 26, 2012

8-7

Missat både åtta och sju ju. Lördagen jobbade jag först sen lunch/middag på Dinos med T och hennes föräldrar. Hem och gjorde mig i ordning för ännu en helg med fest. J fyllde år på fredagen så det skulle ju självklart firas! Uppklädd och färdig tog mig en titt i spegeln och insåg jösses vad magen har växt. Men det är nog bara mysigt att det börjar synas lite redan!


För engångs skull hade jag verkligen bestämt mig för att följa med ut på krogen. Vi åkte ut redan vid tio tiden då vi tänkte vi skulle ta en drink på nåt annat ställe innan Kino. Men Park var fullsatt, Indigo abonnerat och Dinos så knökfullt så det inte gick att röra sig. Så det blev Kino direkt istället! Och jösses var fullt med svenska hockey killar där endast!! Så hade man varit singel och möjligt lite desperat hade man nog tyckte det var roligt. Men nykter, har pojkvän och gravid gjorde det kanske inte till en av dom roligaste kvällarna på krogen. Men ragg fick jag trots putande mage ;-) Haha!


Söndag hade jag huvudvärk och tröttare än nånsin. Sov bort verkligen halva dagen. Vaknade på kvällen med tandvärk som fan. Kunde inte äta eller dricka.. Ont i hela käken och upp i örat. Så det var hela helgen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Linda E. sa...

Jamen där är ju en liten kula! Är inte det väldigt tidigt? Vilken vecka är du i? Jag själv ha inte fått mage före vecka 17 eller 18, synlig för andra först senare.

Tesa sa...

Jo känns som det är väldigt tidigt att vara så "stor" redan. Speciellt eftersom det är första barnet också. Är nu i vecka 16. (15+4) .

Linda E. sa...

Kanske det är flera :) eller så blir ni flyttade nån vecka tidigare på ultraljudet. Vi fick en vecka tidigare bf vid ultrat. Eller så är det så att du får mage tidigt bara :)

Fint ser det ut i alla fall!

Tesa sa...

Haha nej är nog bara en som tur är! ;-) jo vid första ul tyckte han att han att jag gått en vecka längre. Så säkert blir det bf en vecka tidigare. Men det vet jag först den 16 då rul är! :-)