onsdag, mars 07, 2012

25

Woho spydde inte i morse! Dock är jag helt matt i kroppen och känner mig svimfärdig. Nu vet jag inte om det beror på att jag spytt så mycket och därför inte har så mycket näring kvar i kroppen. Eller om det beror på min sjukdom, min medicin. Dom tog prover för en månad sen och då visade allt bra. Men jag vet att dosen vid nåt skede kommer behöva höjas. Och ja det känns så nu. Jag ska ta nya prover i början av april så frågan är om jag ska stressa på och få det upp kollat redan nu. Är ju rätt länge kvar till början av april och så här kan jag inte ha det ju.


Tack för alla era tips för illamåendet. Jag har kex vid sängen som jag brukar äta och sen brukar jag ta lite yoghurt direkt på morgonen. Vilket brukar hjälpa men inte nu dom senaste dagarna. Ska därför inhandla postafen och prova om det hjälper.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: