söndag, mars 18, 2012

15

Missade nummer 15 igår. Började morgonen med huvudvärk och lätt illamående. Allt pga att jag inte fått i mig medicinen på flera dagar . Nå skippade järntabletterna helt och under dagen mådde jag betydligt bättre. Hann inte till apoteket dock så får klara mig tills på måndag.


Jobbade och var faktiskt rätt mycket folk i farten. Alltid roligt när det är mera att göra! Passade på efter jobbet att kika lite på bebiskläder. Men har inte köpt en enda liten sak än. Vågar inte riktigt, känns som det för lite otur med sig eftersom det fortarande är så tidigt. Fast man får väl se hur länge man kan stå emot! :-)


På kvällen var det ännu mera fest . Inflyttnings-/40 års kalas. Bjöds på goda snittar och trevligt sällskap! Rätt skönt att vara på en fest som inte bara innehöll massa fylla. Visserligen var jag inte där så himla länge men ändå. Ja ens liv har verkligen förändrats.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: