måndag, november 01, 2010

1 november

Lördagen var toppen, god mat och trevligt sällskap som alltid! Sen bar det av till Dinos och efter det Arken. Riktigt rolig kväll ute också. Mycket folk. :)
Söndagen vakna jag tidigt som vanligt och ganska pigg. Inte bakis alls igår faktiskt men trött. Blir ju så när man sover dåligt. J kom över och vi kolla på film beställde hemkörning på kebabrulle, och bara låg på soffan hela dagen. Skönt!

Idag ledig måndag, toppen! Har haft massor viktiga saker jag måste ta tag i . Ringa samtal, besöka sjukhuset osv. Men vad har jag gjort idag? Ingenting vettigt. Vaknade vid nio, men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen. Så somnade och vakna en par gånger om och steg upp först vid elva tiden. Åt lång frukost och läste tidningen. Fastna framför datorn, kolla in lite bloggar och facebook. Satte på en tvättmaskin och sen fastna här igen. Hm. Jag som skulle fixa en massa. Men vet ni vad? Det känns faktiskt himla skönt att ha en dag då man bara kan vara ,utan några måsten alls. Kan inte komma ihåg sist det var så. Är alltid fullt upp. Så jag stannar nog hemma idag bara, kanske tvätta lite till och ringa några samtal men annars blir det mest bara lugnt.

Kan inte fatta att det redan är november, känns som sommaren just tog slut . Hann inte reflektera över att det blev höst och nu är det inte långt kvar till Julen..

Inga kommentarer: