måndag, november 01, 2010

Trivs

Har jag sagt att jag trivs med tillvaron just nu? Allt flyter på bra och jag är riktigt glad och mår bra! Kan inte säga att det är nåt speciellt som hänt eller så. Bara trivs med mitt liv just nu, trots att allt kanske inte är perfekt. Men jag är glad! Har mycket inplanerat så man håller igång och inte bara sitter hemma instängd i lägenheten. Måste säga att jag har tur som har så underbara människor runt mig. Min familj, mina vänner , mina arbetskamrater! Och självklart mitt lilla hjärta hunden.

Visst finns det alltid saker man önskar vore annorlunda eller så, men jag är glad för det jag har. Framför allt mina nära och kära som får mig att må bra!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

fy fan va jag önskar jag kunde säga d samma!! Har massor som borde göra livet värt att leva... men sen finns d skit som händer som tar över!
jag är glad för din skull! kram

Tesa sa...

Det finns tusentals saker som borde påverka mig och jag aldrig skulle kliva ur sängen på morgonen. Men jag väljer att se allt det positiva och tänka att det kan ju bara bli bättre nu!
Så upp med humöret och fokusera på allt bra du har här i livet. Kram !