måndag, november 22, 2010

Saknar

Längtar hem så himla mycket just nu. Min mamma ringde i lördags morse och jag kan knappt komma ihåg sist vi pratade. Vi pratade rätt länge och precis allt och inget. Kändes riktigt skönt. Hon undrade över Jul och Nyår om jag skulle ha möjlighet att komma upp då. Men det kan jag ju inte tyvärr eftersom jag jobbar så mycket då. Och det känns tråkigt. Mina systrar med familjer åker upp och en jul hos mamma med alla tomtar överallt, julmaten, klapparna, sällskapspel och pulka åkandet är toppen! Finns inget som slår en Jul uppe hos mamma. Och hon bor ju så otroligt fint! Mestadels är det ju för att kunna spendera tid med syskonbarnen och lillebror. Önskar att jag hade tid att åka över nåt innan julafton men det finns inte möjlighet till det heller. Saknar så otroligt mycket! Älskar er alla massor !
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

och vi saknar dig! galet mycket. och älskar dig ännu mer, till månen och tillbaka ♥

Tesa sa...

♥ ja men förhoppningsvis ska vi ses i Januari i alla fall! Och som jag längtar tills dess . kram!