onsdag, november 24, 2010

John

Mådde lite bättre i morse så lyckades ta mig till jobbet. Morgonen var lite små tung men sen blev det bättre och speciellt efter en ordentlig lunch. Vilket jag väldigt sällan äter! Och mycket att göra som vanligt så dagen gick fort.
Direkt hem och slängde i mig lite käk, sen pälsa på sig massor av kläder och ge sig ut i snöstormen på en långpromenad med vovven och J. Vi möttes ungefär halvvägs sen tillbaka hem till mig. För en kopp kaffe och filmen Nowhere boy , som handlar om John Lennon innan Beatles blev stora. Älskar älskar dom! Så nu är man riktigt sugen på gammal härlig 60 - tals musik. Eftersom klockan är rätt mycket och bra musik ska lyssnas på högvolym så får det vänta tills imorgon. Istället kryper jag ner i sängen med boken som handlar om John! Tänk att man har sådana guldkorn står i bokhyllan och man än inte har hunnit läsa dom. Så sov gott allesammans!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: