fredag, november 12, 2010

Börjar försvinna

Har inte riktigt märkt av det själv trots att folk påpekat det flera gånger. Men tydligen så håller jag sakta på att försvinna. Märkte av det häromdagen när jag klädde på mig på morgonen. Alla mina kläder börjar bli för stora! Har tydligen tappat flera kilon utan att jag ens lagt märke till det. Vet dock inte om det är bra eller inte.. Inte för att jag inte är glad att tappa några extra kilon, utan mest orolig för orsaken att jag går ner i vikt. Jag tränar Inte (inte alls, är alldeles för lat) visst långpromenader med vovven varannan vecka blir det ju men det är allt. Bantar verkligen inte heller, tycker alldeles för mycket om god mat för det! Så vad beror det på? Bristen av sömn, äter konstiga tider och stress, jobbar mycket..?
Måste tillägga att det är jobbigt att gå ner i vikt och inga kläder passar längre. När man inte har råd att köpa helt ny garderob!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Du är alltid jättefin, syster!
Men jag vill också tappa några extra kilon ;) 1 december börjar jag, har jag tänkt. Nytt jobb och då jävlar ska jag gå ner i vikt! Om jag så behöver kämpa lite extra. Jag önskar att kläderna passade och inte var för små istället ;)

Ojsan sa...

Jag håller med om att det är skittråkigt att upptäcka att man inte hittar kläder som passar i garderoben, ännu knepigare är det då man rasar så mycket att det inte finns kläder i rätt storlek att köpa..